BELANGRIJK BERICHT: tijdelijke wijziging dienstverlening van ons kantoor

25 Oktober 2020

 Naar aanleiding van COVID19 dienen wij onze dienstverlening tijdelijk te wijzigen.


Best klanten,

Helaas vernamen wij dat één van onze medewerkers eind vorige week positief testte op COVID19.  Gezien alle werknemers binnen ons kantoor onder hoog risico vallen werd een verplichte quarantaine van 10 dagen afgekondigd waarbij nauwe contacten met andere personen best vermeden worden.

Voor de gezondheid van u en éénieder nemen we vanaf maandag 26 oktober de volgende tijdelijke maatregelen:

 

  • In de periode van maandag 26 oktober tot zaterdag 31 oktober zal ons kantoor gesloten zijn voor klantgesprekken en balieverrichtingen.
  • Voor geldafnames blijft onze SelfService beschikbaar, iedere dag van 6u00 tot 22u00.
  • Het kantoor blijft telefonisch bereikbaar op 09/383 56 27 voor al uw vragen.
  • Indien mogelijk doe uw dagelijkse bankverrichtingen bij voorkeur via homebanking of mobile banking. U kan ons kantoor ook via mail bereiken op info@mefino.be

 

Gezien we reeds maximaal rekening houden met de voorzorgsmaatregelen inzake sociaal contact, social distancing en hygiënische voorschriften is er voor onze klanten een laag risico op besmetting.  Toch vragen we iedereen waakzaam te zijn de komende twee weken en best de huisarts te contacteren van zodra u symptomen vertoont.

 

We volgen de situatie nauwgezet op en hopen alvast vanaf maandag 2 november al onze klanten terug maximaal van dienst te kunnen zijn.  Aarzel zeker niet om uw vragen te stellen via mail of telefoon.  Wij blijven via deze kanalen bereikbaar.

 

Financieel advies op mensenmaat en een zéér persoonlijke dienstverlening...het zijn waarden die we hoog in het vaandel dragen als team.  Maar prioritair is vandaag de gezondheid van ons allen.  We danken jullie voor het begrip.

 

Het team van MEFINO

Deel dit nieuwsbericht: