Maatregelen coronavirus vanaf 2 november: impact op onze werking

Beste klant,
Om de verspreiding van het coronavirus in ons land tegen te gaan werden bijkomende verstrengde federale maatregelen aangekondigd vanaf maandag 2 november. Ook voor ons kantoor nemen wij een aantal bijkomende veiligheidsmaatregelen.
Wat betekent dat voor u?
Wij blijven in deze periode ten dienste van onze klanten staan.
We houden daarbij maximaal rekening met de voorzorgsmaatregelen inzake sociaal contact en hygiënische voorschriften. En dat voor onze gezondheid en de gezondheid van al onze klanten.
Daarom zullen wij in de komende periode enkel op afspraak werken. Dat geldt voor alle verrichtingen.
Bel of mail om een afspraak te maken. U vindt onze gegevens op onze website https://www.mefino.be/contact.
Mocht u ons niet kunnen bereiken, dan kunt u AXA Bank contacteren via dit centrale nummer: 0800 15 314 (van maandag tot vrijdag tussen 8.00 en 17.30 uur).
Regel zo veel mogelijk zelf uw bankzaken
- Doe uw verrichtingen bij voorkeur via homebanking of mobile banking. Surf naar axabank.be/ik-bankier-zelf voor alle praktische info.
- Betaal in de winkel zo veel mogelijk (contactloos) met uw debet- of kredietkaart. Dan hebt u geen cash geld nodig.
- Ook voor leningen en beleggingen kunt u online veel dingen zelf doen.
Specifieke vragen kunt u stellen via mail of telefoon.
Hebt u vragen of bezorgheden?
Misschien baart deze coronacrisis u, als particulier of ondernemer, heel wat kopzorgen, ook op financieel vlak. Als dat het geval is, neem dan zeker contact met ons op. Samen kunnen we naar een oplossing zoeken.
Zorg goed voor uzelf en voor elkaar.